برش لیزر مس

برش لیزر مس

برش لیزر مس چیست؟ 

بخشی از قطعات فلزی که از طبیعت استخراج می‌شود و یا برای مصارف گوناگون آماده می‌شوند. ابتدا باید برش داده شود. در چنین شرایطی برش برخی از قطعات مس با استفاده از دستگاه برش لیزری انجام می شود. این دستگاه با داشتن اشعه های بسیار قدرتمند می تواند مس را در ضخامت های مختلف برش دهند و حکاکی های مورد نظر شما را نیز روی آن اجرا کند.

با استفاده از این دستگاه امروزه محصولات مسی زیادی تولید می شوند: برای مثال در حال حاضر انواع وسایل تزییناتی و دکوری زیادی با استفاده از فلز مس تولید شده است. که اکثر کنده کاری ها و نقش و نگاره های موجود روی آن با استفاده از دستگاه برش لیزری انجام شده است. این دستگاه دارای سیستم عیب یابی هوشمند بوده و کنده کاری و یا برش مورد نظر شما را به بهترین نحو ممکن برای تان انجام خواهد داد. همچنین بعد از انجام این فرایند ها ضایعات بسیار کمی تولید می شود.

با استفاده از این دستگاه در هنگام کنده کاری و یا برش لیزر مس هیچگونه آسیبی به ورقه های آن وارد نشده و در نهایت سلامت طرح مورد نظر شما روی آن اعمال خواهد شد. قیمت دستگاه برش لیزر مس تقریباً بالا می باشد. اما خریداری آن کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود. این دستگاه به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی ساخته شده است با توجه به این موضوع بعد از استفاده مکرر هیچ گونه اختلالی در عملکرد آن ایجاد نخواهد شد و برای سالیان طولانی می توانید از آن استفاده ببرید.

 

ویژگی های فلز مس

در حال حاضر یکی از کاربردی ترین فلزات در صنایع گوناگون فلز مس می باشد. شاید تا به حال شما هم درباره خواص و کاربرد های منحصر به فرد این فلز شنیده باشید. این فلز می‌تواند به راحتی گرما و جریان الکتریسیته را در خود هدایت کند. با توجه به این موضوع گزینه مناسبی برای استفاده در سیم های برق خواهد بود.

در حال حاضر اکثر سیم های برقی که در مصارف گوناگون به کار گرفته می شوند. با استفاده از این فلز ساخته شده‌ اند. اگر تا به حال این سیم ها را مشاهده کرده باشید می توانید از قرمز بودن لایه فلزی درونی آن به این موضوع پی ببرید. مس در برابر خوردگی کاملا مقاوم بوده و برای سالیان طولانی حالت خود را حفظ می کند. با توجه به این موضوع ساخت انواع محصولات از این فلز روز به روز در حال گسترش می باشد؛ اکثر محصولاتی که از فلز مس ساخته شده‌ اند برای سالیان طولانی قابل استفاده خواهند بود.

فلز مس به راحتی شکل پذیر می باشد و شما می توانید با استفاده از چند دستگاه ساده و یا حتی با فشار دست آن را به شکل دلخواه خود در آورید. رنگ سرخ موجود در مس زیبای آن را دو چندان کرده است. با توجه به این موضوع فلز مس برای ساخت وسایل تزییناتی نیز استفاده می شود.

 

کاربرد های فلز مس

این فلز کاربردهای بسیار گسترده‌ ای داشته و در حال حاضر در سراسر جهان استفاده های گوناگونی از آن می شود. یکی از مهم ترین کاربردهای فلز مس ساخت ظروف مسی از آن می باشد؛ شاید تا به حال انواع مختلفی از آن را در منازل و یا فروشگاه ها مشاهده کرده باشید. برخی از پزشکان برای حفظ سلامتی توصیه می‌کنند تا طبخ غذای خود را در ظروف مسی انجام دهید. این ظروف از مقاومت بالایی برخوردار بوده و کاملاً مناسب برای این فرایند می باشد.

برش لیزری ورق مس

شما می توانید از ظروف مسی برای سالیانه طولانی استفاده ببرید. از آنجا که این فلز خاصیت چکش خواری بسیار بالایی دارد. به راحتی شکل پذیر است انواع مختلفی از ظروف با استفاده از این فلز ساخته شده است. از فلز مس آلیاژ های بسیار کاربردی و منحصر به فردی تولید می‌شود. که امروزه این آلیاژها کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع گوناگون دارد.

برای مثال یکی از مهم ترین آلیاژهای فلز مس برنج می باشد. شاید تا به حال درباره مدال برنز نیز شنیده باشید که یکی از آلیاژهای فلز مس می با. از مقاومت بالایی برخوردار است و واکنش پذیری بسیار کمی داشته و امروزه استفاده های گوناگونی از آن می شود امروزه مهندسان با توجه به ساختار زیبای مس از آن برای ساختمان سازی نیز استفاده می‌ کنند و در حال حاضر سقف و دیواره های زیبا و چشمگیری با استفاده از این فلز ساخته شده است.

امتیاز شما به این برش لیزر ایران فلز برای این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − ده =

پروژه های ما



تاثیر قطر برش لیزر در انواع فلزات

تاثیر قطر برش لیزر در انواع فلزات

قطر برش لیزر در انواع فلزات درنوع کار برشلیزر بسیار تاثیر گذار است . برش لیزر فلزات دستگاه لیزر فلزات را دستگاه برش فلزات هم نامیده شده است . از نوع تکنولوژی ...

فرآیند برش لیزری چیست ؟

فرآیند برش لیزری چیست ؟

فرآیند برش لیزری در حال حاضر در شرکت ها و کارخانه های گوناگون از انواع دستگاه های برش لیزری استفاده می شود.این دستگاه در سراسر جهان کاربرد های منحصر به ...

انواع برش لیزری

انواع برش لیزری

انواع برش لیزری یعنی تقویت نور توسط اشعه های لیزر تابش که زمان پیدایش آن در دهه ۶۰ بوده و شکل جدیدی از انرژی به وجود آمده. که  در ساخت ...

دستگاه برش لیزری فلزات

دستگاه برش لیزری فلزات

دستگاه برش لیزر فلزات حضور چشم گیری در صنایع دنیا را ایفا میکند. استفاده از لیزر برای برش دادن متریال های گوناگون باعث شده تا انسان به راحتی بتواند. انواع ...

دستگاه لیزر برش فایبر

دستگاه لیزر برش فایبر

دستگاه برش لیزر فایبر یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در جهان شناخته شده است. این دستگاه کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع گوناگون داشته و امروزه در کارخانه ...

ارتباط با ما