برش لیزر برنج

برش لیزر برنج

برای ساخت تجهیزات گوناگون از آلیاژ برنج استفاده میشود. با استفاده از این دستگاه، آلیاژ را به قطعات مختلفی تقسیم میکنیم. حکاکی های مخصوص روی آن انجام می دهند.

برای مثال زمانی که بخواهند ظروفی را از این آلیاژ تهیه کنند. با استفاده از دستگاه برش لیزربرنج آن را شکل داده و حکاکی های منحصر به فردی در آن ایجاد خواهند کرد. دستگاه برش لیزر برای حکاکی روی این آلیاژ دارای اشعه های قدرتمندی می باشد. اگرچه این آلیاژ انعطاف پذیری زیادی دارد اما بسیار مقاوم و محکم می باشد؛ با توجه به این موضوع برای شکل دادن به آن می توان از دستگاه برش لیزربرنج استفاده کرد.

در حال حاضر برای تولید بسیاری از شیرآلات در طرح ها و انواع مختلف از این آلیاژ استفاده می‌شود. و اکثر تولید کنندگان در این زمینه دارای انواع مختلفی از دستگاه برش لیزر می باشند؛ یکی دیگر از کاربردهای منحصربه فرد آلیاژ برنج استفاده در دستگاه های موسیقی می باشد. برای مثال در حال حاضر برای ساخت تار در ساز های مختلفی همانند ویالون سنتور گیتار از این الیاژ استفاده خواهد شد.

آلیاژ برنج

یکی از پرکاربردترین الیاژها که امروزه کاربردهای بسیار زیادی در صنایع گوناگون دارد. آلیاژ برنج از ترکیب دو فلز مس و روی تولید میشود. همانطور که می دانید آلیاژها خواص بسیار کاربردی تر و پیشرفته تری نسبت به سایر فلزات دارند. در آلیاژ برنج نیز این موضوع کاملاً قابل مشاهده می باشد.

یکی از مهم ترین خواص آلیاژ برنج اکسایش آن می باشد. این آلیاژ طی مدت زمان طولانی اکسایش بسیار کمی داشته و در برابر خوردگی کاملاً مقاوم می باشد. که اکثر این محصولات برای سالیانه طولانی قابل استفاده خواهند بود. نقطه ذوب این آلیاژ بسیار کم بوده و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. با توجه به این موضوع شما می توانید آن ها را با استفاده از دستگاه های گوناگون به شکل دلخواه خود برسانید؛ اگر سری به سایت‌های اینترنتی بزنید می توانید وسایل کاربردی زیادی که از این آلیاژ ساخته شده است را مشاهده کنید.

چگونگی استفاده از دستگاه برش لیزر برای الیاژ برنج

برای حکاکی روی آلیاژ برنج ابتدا آن را در دستگاه قرار می دهند. حکاکی روی این آلیاژ انجام خواهد شد. توسط دستگاه برش لیزر حکاکی برنج با کمترین ضایعات انجام میشود. از طرف دیگر شما می توانید در مدت زمان کوتاهی طرح مورد نظر خود را در قسمت های مختلف ورقه برنج حکاکی کنید. یعنی دستگاه برش لیزر قابلیت طراحی به طور همزمان در قسمت های مختلف ورقه را دارد. هیچگونه الودگی محیطی نیز ایجاد نشده و این دستگاه بهترین انتخاب برای بسیاری از تولیدی ها خواهد بود.

کاربرد های الیاژ برنج

از این الیاژ برای تولید بسیاری از زیورالات استفاده می شود. شاید تا به حال دکورهای مختلفی را از جنس برنج مشاهده کرده باشید.  زیبایی منحصر به فردی داشته و بسیار کاربردی هستند.

امروزه برای ساخت قطعات مختلفی در داخل و رویه اتومبیل ها نیز از برنج استفاده می شود. مهم ترین کاربرد الیاژ برنج ساخت شیر آلات است. یکی از جالب ترین کاربرد های این ماده استفاده از ان در تولید لوازم ارایشی می باشد. شما می توانید با مراجعه به برخی از سایت های اینترنتی اطلاعات دقیق تری را نسبت به این موضوع کسب کنید.

امتیاز شما به این برش لیزر ایران فلز برای این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 8 =

پروژه های ما



تاثیر قطر برش لیزر در انواع فلزات

تاثیر قطر برش لیزر در انواع فلزات

قطر برش لیزر در انواع فلزات درنوع کار برشلیزر بسیار تاثیر گذار است . برش لیزر فلزات دستگاه لیزر فلزات را دستگاه برش فلزات هم نامیده شده است . از نوع تکنولوژی ...

فرآیند برش لیزری چیست ؟

فرآیند برش لیزری چیست ؟

فرآیند برش لیزری در حال حاضر در شرکت ها و کارخانه های گوناگون از انواع دستگاه های برش لیزری استفاده می شود.این دستگاه در سراسر جهان کاربرد های منحصر به ...

انواع برش لیزری

انواع برش لیزری

انواع برش لیزری یعنی تقویت نور توسط اشعه های لیزر تابش که زمان پیدایش آن در دهه ۶۰ بوده و شکل جدیدی از انرژی به وجود آمده. که  در ساخت ...

دستگاه برش لیزری فلزات

دستگاه برش لیزری فلزات

دستگاه برش لیزر فلزات حضور چشم گیری در صنایع دنیا را ایفا میکند. استفاده از لیزر برای برش دادن متریال های گوناگون باعث شده تا انسان به راحتی بتواند. انواع ...

دستگاه لیزر برش فایبر

دستگاه لیزر برش فایبر

دستگاه برش لیزر فایبر یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در جهان شناخته شده است. این دستگاه کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع گوناگون داشته و امروزه در کارخانه ...

ارتباط با ما