برش لیزر فلزات

برش لیزر فلزات

برش لیزری فلزات

دستگاه لیزر فلزات را دستگاه برش فلزات هم نامیده شده و از نوع تکنولوژی لیزر فایبر برای حکاکی و برش انواع فلزاتی مانند  آلومینیوم، مس، طلا، آهن، چدن، برنج، روی استفاده میشود.

ۤبرش فلزات با دستگاه برشلیزر برش لیزری فلزات

 می‌دانیم امروزه کسب کارها صنعتی هستند. با ورود به  تکنولوژی های جدید باید دانست که فلزات در بسیاری از  صنایع استفاده میشود.

صنعت خودروسازی، صنعت دکوراسیون داخلی، صنعت کشتی سازی، صنعت هواپیما سازی، قطعه سازی ساخت و ساخت انواع قالب، ساخت انواع سازه های فلزی از خدمات برش لیزر فلزات میباشد..

در گذشته از روش مکانیکی برای برش و حکاکی انواع مختلف فلزات استفاده کرده است. نیاز به زمان و دقت بیشتری برای برش انواع فلزات در ابعاد مختلف داشت.
همچنین از این روش برای طرح هایی که ظریف و در ابعاد کوچک بوده به کار برده نمیشد.

 دستگاه لیزر فلزات

از این  تکنولوژی لیزر فایبر برای حکاکی و برش انواع فلزات مانند آلومینیوم، مس، طلا، آهن، چدن، برنج، روی استفاده می شود.
برای برش و حکاکی  فلزات  مختلف باید  طرح مورد نظر را با کمک نرم افزارهای گرافیکی به دستگاه لیزر فلزات داده تا دستگاه لیزر در کمترین  زمان کار برش و حکاکی طرح را بر روی فلز انجام دهد.
مسائلی که در فرایند برش لیزری ,خمکاری و باقی خدمات روی سفارش دارای اهمیت میباشد تخصص و مهارت اپراتور دستگاه لیزر است.
چرا که باید بتواند با دریافت آموزش های لازم تمامی طرح های متفاوت را روی قطعات مختلف اجرا کند.

 

عکس دستگاه CNC برش لیزر فلزات برش لیزری فلزات

 کاربرد دستگاه لیزر فلزات

دستگاه های برش لیزر در صنعت های متفاوتی کاربرد دارد. کاربردهایی که دستگاه لیزر فلزات دارند برش و حکاکی انواع فلزات برای استفاده در صنایع مختلف مانند صنعت خودروسازی است.

در این صنعت فلزات در سایزهای مختلف حکاکی و برش داده میشود. 

از دستگاه لیزر فلزات برای ساخت و طراحی انواع فلزات جهت تولید  کردن وسایل تزیینی و دکوراسیون داخلی استفاده میشود. در صنایع خم و برشکاری، ساخت و برش انواع لوله و پروفیل دستگاه برش لیزر کاربرد دارد.

 مزایای دستگاه برشلیزر 

افزایش سرعت و دقت برشکاری و حکاکی فلزات 

تنوع کاربرد در فلزات و آلیاژهای فلزی

  •  امکان بالا بردن تیراژ کار
  • کاهش حرکت  نیروی انسانی
  • میزان برق مصرفی بسیار پایین
  • پایین بودن هزینه تعمیر
  • نگهداری آسان این دستگاه ها
اشعه برش لیزر دستگاه برش فلزات و برش لیزری فلزات

 قیمت دستگاه های برش لیزری فلزات

با توجه به اینکه قیمت دستگاه ها خصوصاً دستگاه‌هایی که وارداتی هستند؛ با توجه به نوسانات ارزی قیمت این دستگاه ها ثابت نیست و متغیر است.
در خصوص خرید ماشین آلات و تجهیزات برش لیزر و خدمات برش لیزری, گروه صنعتی ایران فلز از مشاوره رایگان به همکاران یا علاقمندان این حوزه امتناع نخواهد کرد و میتواند تجربیات و آموخته های خود را در اختیار شما گرامیان بگذارد.  

انواع دستگاه لیزر

دستگاه  های لیزر می توانند حکاکی و برش را روی تمام متریال ها انجام دهند. متریال ها دو دسته فلز و غیر فلز هستند.
که  بعضی از دستگاه های لیزر می‌توانند  برش و حکاکی روی فلزات را انجام دهند ؛ برخی از  دستگاه های حکاکی و برش لیزری هستند.
که غیرفلزاتی مانند چوب کاغذ پلکسی پارچه چرم نمد و سنگ را برش یا روی آنها کار حکاکی  انجام داده می‌شود.

عملکرد دستگاه برش cnc

دستگاه لیزربرش فایبر پرتوی تقویت و متمرکز شده است. که این لیزر از طریق آیینه ها و فیبرهای نوری به سمت هد دستگاه رفته  و روی سطح کار تابیده شده . با توجه به سفارش برش یا سوراخ کاری روی فلز انجام می‌شود. و در آخر هم با گاز فشار بالا سطح کار را تمیز و صیقل میدهند.
پرتوی که تولید می‌شود دارای برش‌زنی بالایی در دستگاه ها میباشد.
و برای برشکاری انواع لوله، پروفیل، ورق‌های فلزی با ضخامت بالا از این دستگاه استفاده میشود که این دستگاه دارای منبع و قدرتی بالا میباشد.
همچنین این دستگاه‌ در صنایع فلزی شامل تبلیغات، خودرو سازی،  قطعه‌ سازی، کابین‌ سازی، لوازم خانگی و طلا و جواهر و هوافضا و نظامی به کاربرده میشود.

امتیاز شما به این برش لیزر ایران فلز برای این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

2 نظر

  • با سلام و خسته نباشید. مجموعه صنعتی بنده یک دستگاه برش لیزری فلزات از پویا برش تهیه کردند اما متاسفانه در برش ورق های با ضخامت بالا دچار پلیسه می گردد کار.
    آیا میتوانم دستگاهی اختصاصی به مجموعه لیزر برش سفارش دهم یا امکان سفارشی سازی وجود ندارد؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 4 =

پروژه های ما



تاثیر قطر برش لیزر در انواع فلزات

تاثیر قطر برش لیزر در انواع فلزات

قطر برش لیزر در انواع فلزات درنوع کار برشلیزر بسیار تاثیر گذار است . برش لیزر فلزات دستگاه لیزر فلزات را دستگاه برش فلزات هم نامیده شده است . از نوع تکنولوژی ...

فرآیند برش لیزری چیست ؟

فرآیند برش لیزری چیست ؟

فرآیند برش لیزری در حال حاضر در شرکت ها و کارخانه های گوناگون از انواع دستگاه های برش لیزری استفاده می شود.این دستگاه در سراسر جهان کاربرد های منحصر به ...

انواع برش لیزری

انواع برش لیزری

انواع برش لیزری یعنی تقویت نور توسط اشعه های لیزر تابش که زمان پیدایش آن در دهه ۶۰ بوده و شکل جدیدی از انرژی به وجود آمده. که  در ساخت ...

دستگاه برش لیزری فلزات

دستگاه برش لیزری فلزات

دستگاه برش لیزر فلزات حضور چشم گیری در صنایع دنیا را ایفا میکند. استفاده از لیزر برای برش دادن متریال های گوناگون باعث شده تا انسان به راحتی بتواند. انواع ...

دستگاه لیزر برش فایبر

دستگاه لیزر برش فایبر

دستگاه برش لیزر فایبر یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در جهان شناخته شده است. این دستگاه کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع گوناگون داشته و امروزه در کارخانه ...

ارتباط با ما